Ważne komunikaty
SPRAWOZDANIE z realizacji Indywidualnego Programu Rozwoju Edukacyjnego Ucznia
Szanowni Stypendyści,
zgodnie z zapisami Umowy stypendialnej zawartej w ramach projektu „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych”, realizowanego na obszarze Regionu Mazowieckiego Regionalnego oraz Regionu Warszawskiego Stołecznego, w roku szkolnym 2023/2024, ostatnim zadaniem, które należy zrealizować jest przygotowanie i rejestracja sprawozdania z realizacji programu stypendialnego na dedykowanej stronie internetowej. W sprawozdaniu należy uwzględnić wszystkie poniesione wydatki na łączną kwotę 7000 zł. Jeżeli dokonali Państwo zmian w zaplanowanych pierwotnie wydatkach, proszę o uwzględnienie w sprawozdaniu, w polu ,,Opis wydatku” nowych wydatków zaakceptowanych przez pracownika UMWM, a w „Uwagach” proszę opisać przyczynę zmiany.
Rejestracja sprawozdania będzie możliwa po zalogowaniu się na konto Stypendysty, na stronie projektowej i wybraniu zakładki „Moje sprawozdanie”. Rejestracji należy dokonać w terminie od 3 do 18 września 2024 r. Sprawozdanie będzie podlegać weryfikacji i zatwierdzeniu lub zwróceniu do korekty w przypadku zgłoszenia uwag przez pracownika Departamentu. Po ostatecznym zatwierdzeniu sprawozdania przez pracownika Departamentu pojawi się na koncie Stypendysty możliwość wydruku ww. dokumentu. Sprawozdanie należy wydrukować w jednym egzemplarzu, podpisać we właściwych miejscach przez upoważnione osoby i przesłać w terminie do 16 października 2024 r. na adres właściwego wydziału MSCDN w zaklejonej kopercie opatrzonej opisem zawierającym: numer ID, obszar RMR lub RWS oraz dopisek: Sprawozdanie „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych”.
Proszę o regularne sprawdzanie konta w celu weryfikacji statusu dokumentu.
Dodatkowo tych z Państwa, którzy jeszcze tego nie zrobili, informuję o konieczności przesłania wydrukowanej wersji II części Indywidualnego Programu Rozwoju Edukacyjnego Ucznia. Dokument należy przesłać w terminie do 16 października 2024 r. w jednym egzemplarzu, podpisanym we właściwych miejscach przez upoważnione osoby na adres właściwego wydziału MSCDN w zaklejonej kopercie opatrzonej opisem zawierającym: numer ID, obszar RMR lub RWS oraz dopisek: II cz. IPREU „Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych”.
Wykaz adresów właściwych wydziałów MSCDN znajduje się w zakładce Kontakt: https://stypendia.oeiizk.waw.pl/artykuly/kontakt-1
Dawid Kalkowski
Zastępca Dyrektora Departamentu Edukacji i Sportu
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
3 września 2024 roku
Rejestracja II części Indywidualnego Programu Rozwoju Edukacyjnego Ucznia
Szanowni Państwo,
W dniu 16 lipca 2024 r. została uruchomiona możliwość elektronicznej rejestracji II części Indywidualnego Programu Rozwoju Edukacyjnego Ucznia w ramach projektu Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych w roku szkolnym 2023/2024.
Zgodnie z zapisem § 6 ust. 2 Regulaminu przyznawania pomocy stypendialnej dla uczniów uzdolnionych, znajdujących się w niekorzystnej sytuacji pobierających naukę w VII i VIII klasach szkoły podstawowej oraz liceach ogólnokształcących zlokalizowanych na terenie Województwa Mazowieckiego w ramach projektów Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych, realizowanych na obszarze Regionu Mazowieckiego Regionalnego oraz Regionu Warszawskiego Stołecznego, w roku szkolnym 2023/2024, stypendium należy przeznaczyć na wydatki związane z realizacją II części IPREU.
Rejestracja II cz. IPREU będzie możliwa po zalogowaniu się na konto na internetowej stronie projektu i wybraniu zakładki „IPREU cz. II”. Rejestracji należy dokonać w terminie do dnia 26 lipca 2024 r. do godz. 23:59. Po zarejestrowaniu w systemie II cz. IPREU zostanie on udostępniony do elektronicznej weryfikacji pracownikom Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. W przypadku zgłoszenia uwag dokument zostanie zwrócony w systemie na konto stypendysty do korekty i opatrzony stosownym komentarzem. Proszę o jego uwzględnienie i korektę dokumentu zgodnie z sugestiami. Po akceptacji wersji elektronicznej II cz. IPREU przez MSCDN zostanie on przesłany do weryfikacji pracownikom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. W przypadku zgłoszenia uwag, sytuacja wygląda analogicznie.
Po ostatecznym zaakceptowaniu elektronicznej wersji II cz. IPREU przez UMWM na koncie stypendysty pojawi się możliwość wydruku dokumentu. O terminie dostarczenia papierowej wersji II cz. IPREU do właściwego wydziału MSCDN zostaną Państwo poinformowani odrębnym komunikatem. W związku z koniecznością złożenia podpisu nauczyciela-opiekuna na zatwierdzonej przez UMWM wersji II cz. IPREU, informuję że będzie on wymagany dopiero na przełomie sierpnia i września br. Proszę o śledzenie strony internetowej projektu w oczekiwaniu na kolejne komunikaty.
Dawid Kalkowski
Zastępca Dyrektora Departamentu Edukacji Publicznej i Sportu
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
16 lipca 2024 r.