24. Jaką rolę będzie pełnił nauczyciel – opiekun stypendysty?
Sprawuje opiekę dydaktyczną w czasie trwania projektu polegającą na:
♦ pomocy w opracowaniu przez stypendystę Indywidualnego programu rozwoju edukacyjnego ucznia dopasowanego indywidualnie do zdolności, wiedzy i możliwości ucznia,
♦ monitorowaniu realizacji przez stypendystę Indywidualnego programu rozwoju edukacyjnego ucznia oraz monitorowaniu przygotowania przez stypendystę prezentacji jego wyników,
♦ motywowaniu stypendysty oraz aktywnej pomocy w poszukiwaniu źródeł wiedzy, niezbędnej w trakcie pracy nad Indywidualnym programem rozwoju edukacyjnego ucznia oraz nad projektem edukacyjnym, jeśli zostanie zaplanowany do realizacji,
♦ ocenie zgodności wykorzystania stypendium przez stypendystę na cele edukacyjne, zaplanowane w Indywidualnym programie rozwoju edukacyjnego ucznia,
♦ ocenie postępów w nauce stypendysty w porównaniu z wynikami wskazanymi we wniosku;
♦ pomaga w sporządzeniu przez wnioskodawcę sprawozdania na zakończenie programu stypendialnego z realizacji Indywidualnego programu rozwoju edukacyjnego ucznia oraz poniesionych w związku z nim wydatków
♦ pomocy stypendyście w realizacji rozwoju edukacyjnego potwierdza własnoręcznym podpisem na wersji papierowej Indywidualnego programu rozwoju edukacyjnego ucznia oraz na sprawozdaniu na zakończenie programu stypendialnego.
Podmiot udostępniający: | Departament Edukacji Publicznej i Sportu, Biuro Wspierania Szkolnictwa Ogólnego |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Emilia Grubek |
Wytworzył: | Departament Edukacji Publicznej i Sportu |
Data wytworzenia: | 24.01.2024 |
Opublikował w BIP: | Emilia Grubek |
Data opublikowania: | 24.01.2024 10:30 |
Ostatnio zaktualizował: | Admin Testowy |
Data ostatniej aktualizacji: | 18.11.2024 16:14 |
Liczba wyświetleń: | 25 |